European Adventures of Toinette and Johan

Monday, July 13, 2009

Nektar op die tong





Dit is snaaks hoe mens se smaakorgane verander en mature as mens ouer word. Toe ek jonger was, was whiskey vir my aaklig. Maar soos ek ouer geword het, het ek al hoe meer 'n smaak daarvoor gekry. Johan ook.

Daarom dat ons die Scotch Whisky Experience besoek het in Edinburgh. Let daarop dat die Skotte "whisky" skryf sonder 'n e om aan te toon dat dit eg Skots is. Ons het op 'n mini-toer gegaan van hoe dit gemaak word en ook 'n mini-lesing gekry oor al die streke waar whisky gemaak word in Skotland en hoe dit van mekaar verskil as gevolg van die ligging en hoe om dit te geniet.

Wat ook baie indrukwekkend is, is die high-tech vault met 'n versameling van meer as 3000 whiskies wat oor 35 jaar opgebou is deur die Braziliaanse connoisseur Claive Vidiz. Sommige van die whiskies is verskriklike raar single malts met net 100 bottels wat ooit vrygestel is.

Ons het hommage betaal aan Orkney waar ons grootgeword het, deur 'n 15 jaar oue whisky te drink wat van die Orkney Eilande af kom. Ons het ook later op ons travels roomys raakgeloop wat van die Orkney Eilande af kom en dit ook genuttig. Lojaal soos honde se ek jou... :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Newer Posts Older Posts