European Adventures of Toinette and Johan

Monday, June 18, 2007

Greenwich Park










Ek en Johan het 'n ruk terug Hyde Park en Greenwich Park toe gegaan, omdat die weer so wonderlik warm en sonnig was oor die naweek. Kyk, as die son uit is, is elke Brit ook uit - in die son, meestal in die park.

Alhoewel ons ongelukkig nie foto's daarvan het nie, het ek en Johan 'n piekniek gaan hou in Hyde Park. Dit is sover my gunsteling park en is ook een van die grootste parke in die wereld. Die atmosfeer daar is amazing - mense wat op die rivier rond vaar in bootjies, mense wat piekniek hou, skateboard of rollerblade, hulle honde loop, of games speel. (Moet se, dis nogals funny hoeveel mense hier desperaat is vir son en in die park le en sonbrand!) Ek en Johan het ook vir ons 'n frisbee gekoop en 'n lekker workout gekry - moet se, ek kan voel aan my lende ek is nie meer vandag se kind nie!

Hier is 'n paar foto's van Greenwich Park en die pragtige uitsig oor die stad vanaf die koppie.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Newer Posts Older Posts