European Adventures of Toinette and Johan

Monday, July 02, 2012

Do you think I'm sexy?

He-he-he.  Not a chance!  Niemand kan aanloklik lyk in hierdie outfit nie.  Maar nou ja, mens doen wat jy moet om droog te bly.  Johan het my "Ladybug" gedoop, aangesien ek my sak onder my rooi reënjas gedra het en dus soos 'n rooi ladybug gelyk het met my skilpad-ruggie.

Aangesien die laaste 3 maande die natste is op rekord met baie vloede reg oor die UK, het ons eintlik baie lig van dit afgekom.


Alhoewel dit baie gereën het in die Lake District terwyl ons daar was, was daar darem ook genoeg droeë tye om hikes te doen en onsself te geniet.  Wanneer dit wel erg gereën het, het ons gear bestaan uit:  Reëndigte sakke ONDER ons reënjasse vir ekstra beskerming, 'n hoed om die reën uit mens se oë en van jou bril af te hou, die kappie dan styf getrek bo-oor die hoed om jou kop droog te hou plus jou sambreel as dit regtig sous.

En dan het ons gelukkig die insig gehad om vooraf waterdigte hiking skoene te koop.  En ek, wat nie 'n fan is van skinny jeans nie, moes maar resort tot skinny jeans om te keer dat my broekspype nie papnat word nie.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Newer Posts Older Posts