European Adventures of Toinette and Johan

Monday, June 18, 2007

Lucky!


Mense, ontmoet vir Lucky. Ek het vir Lucky gewen by een van daardie tacky soft-toy masjiene. Ek verstaan nou hoekom mense aan dobbel verslaaf kan raak. Alhoewel ek en Johan glo dat meeste van die masjiene "gerig" is sodat mens nie sommer 'n stuffed toy kan vang nie, het die klamp wonder bo wonder vir Lucky aan die kop beetgekry en het ek Vrydagaand vir hom gewen.

Probleem is, as 'n haai eers bloed ruik... Die lus om toe weer 'n beertjie of iets te wen het my heeltyd oorweldig en 'n paar pond is daarmee die waters in. Maar ek het myself darem hier teen Sondag se kant uiteindelik reggeruk. Het ongelukkig niks weer gewen nie. Moral of the story is: Quit while your ahead, and be thankful and content with what you have!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Newer Posts Older Posts